Dinsdag 24 maart

Keynotes

Keynote

 

Door: Ron Bormans
Bestuurder Hogeschool Rotterdam

Wijze lessen: 12 Bouwstenen voor effectieve didactiek

 

Door: Dominique Sluijsmans & Tim Surma

Studiesucces in relatie tot toetsing

 

Door: Ellen Klatter

Afsluitende keynote

 

Door: Aleid Truijens
Redacteur, columniste Volkskrant

Sessies

Feedback bij schrijfonderzoek

Waar kijken studenten naar als ze feedback krijgen?

 

Door: Renske Bouwer
Ass. Professor Educational Sciences Vrije Universiteit Amsterdam

Onderzoekend vermogen

De rol van onderzoekend vermogen in het HBO en hoe te toetsen?

 

Door: Lisette Munneke
Hogeschoolhoofddocent/Senior Researcher Hogeschool Utrecht

Eigen professionalisering

Onderwijs- en toetsverbetering met de BKE/SKE kwalificaties als aangename bijvangst

 

Door: Inge de Jager, Docentopleider Haagse Hogeschool & Ernie Schouten, Hogeschooldocent en Toetsdeskundige HAN

Toetsen in de praktijk

Digitaal toetsen met formatieve tools

 

Door: Irene van der Spoel
Docent / Innovator Hogeschool Utrecht

Onderzoekend vermogen

Hoe ontwikkel je onderzoekend vermogen bij studenten?

 

Door: Miriam Losse
Adviseur en beleidsmedewerker Hogeschool Saxion

Anders toetsen en beoordelen

Het nieuwe afstuderen

 

Door: Roel van Krieken
Managing consultant Hobéon

Toetsen in de praktijk

Formatief toetsen in de klas:
van theorie naar praktijk

 

Door: Kim Schildkamp
Ass. Professor Universiteit Twente

Het belang van goede feedbackvragen aan studenten

 

Door: Dr. Gerry Geitz, Lector Sustainable Education, Directeur R&D Onderwijs en Onderzoek NHL Stenden Hogeschool

Van leerdoel naar leeruitkomst

 

Door: Jochem Goedhals, Creatieve eindbaas bij Fontys PULSED

 

Meer informatie

Leertracks

Een leertrack vindt plaats tijdens de reguliere sessierondes en bestaat uit sessies en bestaat uit twee delen (ronde 1: 90 min, ronde 2: 60 min). Indien je ervoor kiest de gehele leertrack (dus beide delen) te volgen, ontvang je een certificaat van deelname.

Effectieve didactiek

Wijze lessen: Bouwstenen voor effectieve didactiek

 

Dominique Sluijsmans, Lector Eigentijds Beoordelen Zuyd Hogeschool

Tim Surma, Research Manager Thomas More Hogeschool

Gino Camp, Ass. Professor Educational Psychology Welten Institute

Programmatisch toetsen

De implementatie van programmatisch toetsen: best practices

 

Tamara van Schilt-Mol, Ass. Lector Toetsen en beoordelen HAN

Liesbeth Baartman, Hoofddocent Hogeschool Utrecht

Toetsen en Examineren in het Hoger Onderwijs website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019