Dinsdag 27 oktober

Keynotes

Keynote

 

Door: Ad Verbrugge
Filosoof en medeoprichter Beter Onderwijs Nederland

 

Beluister zijn podcast

Visie op de rol van de examencommissie

 

Door: Ron Bormans
Bestuurder Hogeschool Rotterdam

Sessies

Groepswerk

Het werken in groepen en het beoordelen ervan

 

Door: Willibrord Huisman
Onderwijsadviseur Radboud Universiteit

 

Meer informatie

Toegankelijk toetsen

Inclusief en flexibel afstuderen bij techniek Windesheim

 

Door: Jan Nauta
Docent Hogeschool Windesheim

 

Meer informatie

Flexibilisering

Toetsen binnen een flexibel onderwijsprogramma

Tips & trics voor leerwegonafhankelijk toetsen

 

Door: Tijs Pijls, Managing consultant CINOP en Sandra Beugel, Senior Manager CINOP

 

Meer informatie

Toegankelijk toetsen

Studeren in bijzondere omstandigheden: toetsen op basis van leeruitkomsten

 

Door: Sara Struik, Onderwijskundige Hogeschool van Arnhem en Nijmegen &
Linda Schlundt Bodien, Senior Consultant Expertisecentrum inclusief onderwijs

 

Meer informatie

Flexibilisering

Toetsen binnen flexibele deeltijd

 

Door: Majel Ruyters, docent en ontwikkelaar | Fontys Hogescholen

 

Meer informatie

Anders toetsen en beoordelen

Het nieuwe afstuderen

 

Door: Roel van Krieken
Managing consultant Hobéon

 

Meer informatie

Toetsproces

RACI-matrix: de stakeholders bij het toetsproces in beeld gebracht

 

Door: Marnie Wouters
Onderwijskundige Teelen

 

Meer informatie

Het gebruik van Rubrics en de pijnpunten hiervan: in gesprek

 

Door: Dr. Menno van der Schoot, Ass. Professor Vrije Universiteit Amsterdam

 

Meer informatie

Didactisch coachen

Hoe kun je middels vragen en feedback goed sturen en loslaten?

 

Door: Wessel Peeters, Onderwijskundige HAN PABO en Toegepaste Psychologie & Mede-oprichter Vernieuwenderwijs en Sasja de Vries, Academiemanager Academie voor Organisatie & Ontwikkeling HAN

 

Meer informatie

Self Directed Learning in de praktijk: meer vrijheid en ruimte voor studenten

 

Door: Marjoleine Boersma, Expert Self Directed Learning in de praktijk

 

Meer informatie

Flexibilisering

Wat is de rol van de OER in het Versnellingsplan Flexibilisering?

 

Door: Elsbeth Vonkeman, Verandermanager kernprocessen Hogeschool Windesheim & Lid Zone Flexibilisering Versnellingsplan Onderwijsinnovatie met ICT

 

Meer informatie

Feedback

als partnerschap tussen student en docent

 

Door: Dr. Lindy Wijsman, Onderwijsadviseur/Trainer Universiteit Utrecht en Dr. Marjolein Verhoeven, universitair docent

 

Meer informatie


Hoe kan peer feedback van waarde zijn bij het toetsen van studenten?

 

Door: Ananda Verheijen, onderwijskundige en informatiekundige bij FeedbackFruits |

Menno de Kok, onderwijskundige, werkt aan ontwikkeling digitale tools die actief leren stimuleren |

Danny Scholten, docent farmaceutische wetenschappen aan de bètafaculteit van de Vrije Universiteit in Amsterdam

 

Meer informatie

Toetsen en Examineren in het Hoger Onderwijs website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2020