Dinsdag 27 oktober

Keynotes

Keynote

 

Door: Ad Verbrugge
Filosoof en medeoprichter Beter Onderwijs Nederland

 

Beluister zijn podcast

Juridisch correct examineren

 

Door: dr. mult. Henk van Berkel
Tilburg University

Keynote

 

Door: Timo Kos
Lid College van Bestuur Saxion University of Applied Sciences

Building tribes – het bouwen van een gezonde community

 

Door: Drs. Jitske Kramer
Corporate antropoloog

 

Meer informatie

Sessies

Groepswerk

Het werken in groepen en het beoordelen ervan

 

Door: Willibrord Huisman
Onderwijsadviseur Radboud Universiteit

 

Meer informatie

Toegankelijk toetsen

Inclusief en flexibel afstuderen bij techniek Windesheim

 

Door: Jan Nauta
Docent Hogeschool Windesheim

 

Meer informatie

Flexibilisering

Toetsen binnen een flexibel onderwijsprogramma

Tips & trics voor leerwegonafhankelijk toetsen

 

Door: Tijs Pijls, Managing consultant CINOP en Sandra Beugel, Senior Manager CINOP

 

Meer informatie

Toegankelijk toetsen

Toetsen vanuit leeruitkomsten

 

Door: Sara Struik, Onderwijskundige Hogeschool van Arnhem en Nijmegen &
Linda Schlundt Bodien, Senior Consultant Expertisecentrum inclusief onderwijs

Flexibilisering

Toetsen binnen flexibele deeltijd

 

Door: Majel Ruyters. Docent en ontwikkelaar & Lynn van Wijk, Onderwijskundige
Fontys Hogescholen

Anders toetsen en beoordelen

Het nieuwe afstuderen

 

Door: Roel van Krieken
Managing consultant Hobéon

 

Meer informatie

Experimentele toetsvormen

Video essays en game design als oefening en toetsvorm

 

Door: Jasper van Vught, Ass. Professor & René Glas, Ass. Professor Universiteit Utrecht

 

Meer informatie

Online escape room

Formatief toetsen met digitale tools

 

Let op: voor deze sessie moet je een laptop meenemen.

 

Door: Irene van der Spoel, Docent / Innovator Hogeschool Utrecht

 

Meer informatie

Didactisch coachen

Hoe kun je middels vragen en feedback goed sturen en loslaten?

 

Door: Wessel Peeters, Onderwijskundige HAN PABO en Toegepaste Psychologie & Mede-oprichter Vernieuwenderwijs en Sasja de Vries, Academiemanager Academie voor Organisatie & Ontwikkeling HAN

 

Meer informatie

Toetsproces

RACI-matrix: de stakeholders bij het toetsproces in beeld gebracht

 

Door: Marnie Wouters & Willemien Uil
Onderwijskundige & Toetsdeskundige Teelen

 

Meer informatie

Flexibilisering

Wat is de rol van de OER in het Versnellingsplan Flexibilisering?

 

Door: Elsbeth Vonkeman, Verandermanager kernprocessen Hogeschool Windesheim & Lid Zone Flexibilisering Versnellingsplan Onderwijsinnovatie met ICT

Observeren

 

Klinisch redeneren voor verpleegkundigen

 

Door: Marc Bakker, Expert & docent Klinisch redeneren VUmc Amstel Academie

Feedback

als partnerschap tussen student en docent

 

Door: Dr. Lindy Wijsman, Onderwijsadviseur/Trainer Universiteit Utrecht en Dr. Marjolein Verhoeven, universitair docent

 

Meer informatie

De rol van de toetscommissie

De toetscommissie in het hoger onderwijs

 

Door: Monique Bulle en Jeanne Hup, Bureau Lente

 

Meer informatie

Self Directed Learning in de praktijk: meer vrijheid en ruimte voor studenten

 

Door: Marjoleine Boersma, Expert Self Directed Learning in de praktijk

 

Meer informatie


Hoe kan peer feedback van waarde zijn bij het toetsen van studenten?

 

 

Door: Ananda Verheijen, onderwijskundige en informatiekundige, werkzaam bij FeedbackFruits en Menno de Kok, onderwijskundige, werkt aan ontwikkeling digitale tools die actief leren stimuleren

 

Meer informatie

Toetsen en Examineren in het Hoger Onderwijs website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2020