Het belang van docentvragen voor een duurzame feedbackdialoog tussen studenten.

Het belang van docentvragen voor een duurzame feedbackdialoog tussen studenten.

Wat zou het mooi zijn wanneer studenten steeds minder afhankelijk worden van docenten. Dat ze zelf feedback gaan verzamelen en hiermee aan de slag gaan. En dat ze bovendien met elkaar in gesprek gaan hierover, een ‘duurzame feedbackdialoog’ gaan voeren.

Hoe kunnen we dat ondersteunen? Door ze de juiste vragen te stellen! Dat lijkt simpel, maar niets is minder waar. Tijdens de workshop verkennen we daarom wat passende vragen zijn.

 

Over Agnes:

Agnes is adviseur kwaliteitszorg en onderzoek flexibel onderwijs binnen NHL Stenden Hogeschool. Ze heeft daarnaast de flexibele deeltijdopleiding tot verpleegkundige ontwikkeld. Binnen deze opleiding deed ze, voor haar masterthesis onderwijswetenschappen, onderzoek naar de manier waarop het stellen van vragen door docenten een duurzame feedbackdialoog tussen studenten kan ondersteunen.

 

Comments are closed.

Toetsen en Examineren in het Hoger Onderwijs website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2020