Maandag 26 oktober

Keynotes

Wijze lessen: 12 Bouwstenen voor effectieve didactiek

 

Door: Dominique Sluijsmans, Tim Surma & Gino Camp

Studiesucces in relatie tot toetsing

 

Door: Ellen Klatter

Afsluitende keynote

 

Door: Aleid Truijens
Redacteur, columniste Volkskrant

Sessies

Feedback bij schrijfopdrachten

Waar kijken studenten naar als ze feedback krijgen?

 

Door: Renske Bouwer
Ass. Professor Educational Sciences Vrije Universiteit Amsterdam

 

 

Meer informatie

Effectieve didactiek

Wijze lessen voor het organiseren van effectieve feedback

 

Dominique Sluijsmans, Onderwijskundige

 

Meer informatie

Toetsen en beoordelen

Voldoen aan richtlijnen verhoogd de kwaliteit van toetsen

 

Door: Harry Molkenboer
Master Toetsdeskundige

 

Meer informatie

Toetsen in de praktijk

Digitaal formatief toetsen; hoe en wat?

 

Door: Irene van der Spoel
Docent / Innovator Hogeschool Utrecht

 

Meer informatie

Onderzoekend vermogen

Toetsen van onderzoekend vermogen en beroepsproducten: een natuurlijke symbiose.

 

Door: Miriam Losse
Adviseur en beleidsmedewerker Hogeschool Saxion

 

Meer informatie

Anders toetsen en beoordelen

Het nieuwe afstuderen

 

Door: Roel van Krieken
Managing consultant Hobéon

 

Meer informatie

Toetsen in de praktijk

Formatief toetsen in de klas:
van theorie naar praktijk

 

Door: Kim Schildkamp & Christel Wolterinck
Ass. Professor Universiteit Twente

 

Meer informatie

Het belang van goede feedbackvragen aan studenten

 

Door: Agnes Brinks
Adviseur Kwaliteitszorg en Onderzoek Programmateam Flexibel Onderwijs

 

Meer informatie

Van leerdoel naar leeruitkomst

 

Door: Jochem Goedhals, Creatieve eindbaas bij Fontys PULSED

 

Meer informatie

Innovatief toetsen en examineren

Hoe kan je fit-for-purpose studenten toetsen in de 21ste eeuw?

 

Door: Vegard Sivertsen
Chief Executive Officer Cirrus Assessment

 

Meer informatie

De balans tussen formatief en summatief toetsen

 

Door: Saskia Wools
Directeur Onderzoek, Kennis & Innovatie Stichting Cito
en Lonneke Schellekens, onderzoeker

 

Meer informatie

Anders toetsen en beoordelen

Het nieuwe afstuderen

 

Door: Roel van Krieken
Managing consultant Hobéon

 

Meer informatie

Toets persona’s

Speel het spel “wie ben ik” en ontdek diverse toets-persona’s

 

Door: Kitty Meijer
Docent in onderzoek/promovendus aan de Open Universiteit

 

Meer informatie

Onderzoekend vermogen

De rol van onderzoekend vermogen in het HBO en hoe te toetsen?

 

Door: Lisette Munneke
Hogeschoolhoofddocent/Senior Researcher Hogeschool Utrecht

 

Meer informatie

Programmatisch toetsen

De implementatie van programmatisch toetsen: best practices

Tamara van Schilt-Mol, Ass. Lector Toetsen en beoordelen HAN

Liesbeth Baartman, Hoofddocent Hogeschool Utrecht

 

Meer informatie 

Comparatief beoordelen:
Wetenschappelijke inzichten over hoe studenten te (leren) evalueren

 

Dr. Marije Lesterhuis & Maarten Goossens | Comproved

 

Meer informatie

Coöperatief Leren als Formatieve
Evaluatiestrategie

 

Linda Maan, Zelfstandig Onderwijsadviseur Loont Onderwijsadvies

 

Meer informatie

Effectieve didactiek

Wijze lessen voor het zelfstandig leren voorbereiden op een toets

 

Gino Camp, Ass. Professor Educational Psychology Welten Institute

 

Meer informatie

Toetsen en Examineren in het Hoger Onderwijs website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2020