Woensdag 25 maart

Keynotes

Keynote

 

Door: Ad Verbrugge
Filosoof en medeoprichter Beter Onderwijs Nederland

Juridisch correct examineren

 

Door: Dr. Henk van Berkel
Tilburg University

Keynote

 

Door: Prof. Dr. Anna Bosman
Afdeling Speciaal Onderwijs Radboud Universiteit Nijmegen

Building tribes – het bouwen van een gezonde community

 

Door: Drs. Jitske Kramer
Corporate antropoloog

Sessies

Groepswerk

Het werken in groepen en het beoordelen ervan

 

Door: Willibrord Huisman
Onderwijsadviseur Radboud Universiteit

Toegankelijk toetsen

Inclusief en flexibel afstuderen bij techniek Windesheim

 

Door: Jan Nauta
Docent Hogeschool Windesheim

 

Meer informatie

Flexibilisering

Toetsen binnen een flexibel toetsprogramma

 

Door: Tijs Pijls
Managing consultant Cinop

Toegankelijk toetsen

Toetsen vanuit leeruitkomsten

 

Door: Sara Struik, Onderwijskundige Hogeschool van Arnhem en Nijmegen &
Marjolein Büscher-Touwen, Senior Consultant Expertisecentrum inclusief onderwijs

Flexibilisering

Toetsen binnen flexibele deeltijd

 

Door: Majel Ruyters. Docent en ontwikkelaar & Lynn van Wijk, Onderwijskundige
Fontys Hogescholen

Visie op toetsen: in gesprek

Governance en de rol van de examencommissie

 

Door: Pieter Huisman, Prof. of Education Erasmus Universiteit &
Roel van Krieken, Managing consultant Hobéon

Experimentele toetsvormen

Hoe kun je games inzetten bij toetsing en zorgen voor meer studentbetrokkenheid?

 

Door: Jasper van Vught, Ass. Professor & René Glas, Ass. Professor Universiteit Utrecht

Online escape room

Formatief toetsen met digitale tools

 

Door: Irene van der Spoel, Docent / Innovator Hogeschool Utrecht

Didactisch coachen

Hoe kun je middels vragen en feedback goed sturen en loslaten?

 

Door: Wessel Peeters, Onderwijskundige HAN PABO en Toegepaste Psychologie & Mede-oprichter Vernieuwenderwijs

Leertracks

Een leertrack vindt plaats tijdens de reguliere sessierondes en bestaat uit sessies en bestaat uit twee delen (ronde 1: 90 min, ronde 2: 60 min). Indien je ervoor kiest de gehele leertrack (dus beide delen) te volgen, ontvang je een certificaat van deelname.

Feedback

De studentrol in het feedbackproces

 

Renske de Kleijn, Ass. Professor Educational Science UMC Utrecht
Lindy Wijsman, Onderwijsadviseur/Trainer Universiteit Utrecht

De rol van de toetscommissie

Waar voldoet een goede toetscommissie aan? Wat zijn de taken van de toetscommissie? Wat is hun rol ten opzichte van de examencommissie?

 

Toetsen en Examineren in het Hoger Onderwijs website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019