Keynotes

Keynote

Prof. Dr. Ir. Gerda van Dijk, Hoogleraar Publiek Leiderschap VU


Keynote

Prof. Mult. Henk van Berkel , 40 jaar werkzaam geweest als onderzoeker van het hoger onderwijs, ex-voorzitter van diverse examencommissies en auteur van diverse boeken over onderwijs- en toetskwaliteit.


Keynote

Pedro de Bruyckere, Pedagoog en Onderzoeker aan de Arteveldehogeschool en Universiteit Leiden


Keynote

Mieke Koeslag-Kreunen, Pedagoog en Onderzoeker aan de Arteveldehogeschool en Universiteit Leiden


Leertrack: Liever meer verdieping? Kies dan beide dagen voor de leertrack

Motiveren voor leerdoelen en toetsen

Samen zoek je op 1 thema de verdieping op en krijg je theorie en handvatten aangereikt. Indien je beide sessies hebt gevolgd, ontvang je een certificaat van deelname. 

*Let op: Sessie 1 kan los gevolgd worden. Voor sessie 2 is het noodzakelijk dat je sessie 1 hebt gevolgd

Deze leertrack wordt verzorgd door David Maij, Neuropsycholoog bij Neurohabits & Hannelore Hemeltjen, Docent en Zelfstandig Onderwijsadviseur

Sessies

Welke data kun je gebruiken om de juiste beslissingen te nemen bij toetsing?

Wessel Peeters, Oprichter Vernieuwenderwijs, Onderwijskundige


Hoe draagt toetsen bij aan het leren van de student: een reviewstudie

Lonneke Schellekens, Onderzoeker en trainer Universiteit Utrecht


Maak er geen punt van: feedback gericht op schrijfproducten

Meike Korpershoek, Docent MBO en HBO en eigenaar De Taalprof & Monica Koster, Onderzoeker, ontwikkelaar en onderwijsadviseur, Hoofdredacteur MeerTaal


Twaalf factoren die feedback succesvol maken

Marlies de Vos, Docent & GSA lid  / promovendus | Hogeschool Utrecht | Instituut Archimedes / Lectoraat Beroepsonderwijs