Keynote sessies

Toetsing en het belang van verschillende soorten feedback

Prof. dr. Paul Kirschner
Emeritus-hoogleraar Onderwijspsychologie aan de Open Universiteit

Tim Surma
Onderzoeker Thomas More Hogeschool

Een pleidooi voor de waarde van een mondeling

Prof. dr. Frits van Oostrom
Hoogleraar Geesteswetenschappen

Tribes en besluitvorming ‘Over hoe mensen culturen vormen en hoe culturen mensen vormen’

Jitske kramer
Corporate Anthropoloog

Ben je op zoek naar korting? Kom met minimaal 3 collega’s en ontvang 10% collegakorting via congresadviseur Mariska Korewijk: 040 – 2 972 751 of 06 – 10 310 948. Ze helpt je graag verder.


Leertrack programmatisch toetsen

De implementatie van
programmatisch toetsen: best practices en aan de slag!

Wessel Peeters
Oprichter Vernieuwenderwijs


Inspiratiesessies & workshops

Thema: Groepswerk

Hoe activeer je op een goede manier studenten met toetsing?
Martijn Leenknecht, HZ University of Applied Sciences

Thema: Mondeling toetsen

De waarde van een mondeling: het vervolg. Interactieve workshop als vervolg op plenaire lezing
Prof. dr. Frits van Oostrom, Hoogleraar Geesteswetenschappen

Thema: Borging

Borgen en zorgen in crisistijd en daarna verder. Hoe doe je dit?
Frans de Vijlder, Goed Bestuur en Innovatiedynamiek in Maatschappelijke Organisaties HAN
Borging en de waarde van het diploma
Marnie Wouters en Tineke van Es, Toetsdeskundigen Teelen

Thema: Accreditatie

Ingang van de instellingsaccreditatie per 2024
Henri Ponds, Beleidsadviseur NVAO

Thema: Digitaal toegankelijk toetsen

VN gedrag en digitaal toegankelijk toetsen: hoe pak je dit aan?
Linda Schlundt-Bodien en Marjolein Buscher-Touwen, Adviseurs Expertisecentrum inclusief onderwijs

Thema: Flexibilisering

Pilot flexibilisering bij de HAN: het proces
Jacintha Bonsma-Haarlemmer, teamleider Leven Lang Ontwikkelen en
Maartje Loncke, academiemanager Leven Lang Ontwikkelen, Hogeschool van Arnhem en Nijmegen

Thema: Innovatief toetsen

Video essays en game design als oefening en toetsvorm
Jasper van Vught, universitair docent afdeling Media- en cultuurwetenschappen en
Rene Glas, universitair docent nieuwe media en digitale cultuur, Utrecht University