![](https://live.blog.euroforum.nl/wp-content/uploads/sites/32/2024/06/73379-naomi.jpg)
Feedbackgeletterdheid in de praktijk
Naomi Winstone, Directeur Onderwijsinstituut en Professor Onderwijspsychologie, Universiteit van Surrey / Cognitief psycholoog en gastprofessor Deakin Universiteit
![](https://live.blog.euroforum.nl/wp-content/uploads/sites/32/2024/06/73379-orhan.jpg)
AI-geletterdheid en onderwijsongelijkheid
Orhan Agirdag, Professor pedagogische wetenschappen aan de KU Leuven en Academica UoAS / lid van de Jonge Academie en de Onderwijsraad
![](https://live.blog.euroforum.nl/wp-content/uploads/sites/32/2024/06/73379-Katelijn.jpg)
Het lerende brein
Katelijn Nijsmans, Neurowetenschapper / Oprichter en auteur How’s Work
![](https://live.blog.euroforum.nl/wp-content/uploads/sites/32/2024/06/73379-kristin.jpg)
Spannende dilemma’s en paradoxen in (anders) toetsen en examineren: hoe ga je daar constructief mee om?
Kristin Vanlommel, Lector Organiseren van verandering in het onderwijs, Hogeschool Utrecht / gastprofessor, Universiteit Antwerpen